سبد خرید شما0

سبد خرید شما خالی است.

فلسفه تخفیف

تخفیف و چانه زنی یکی از صحبت های جدایی ناپذیر مشتری و فروشنده است که سابقه اش حتی به سال های دوری که هنوز اسکناس و پول اختراع و ارزش گذاری نشده بودند برمیگردد.
حتی خود ما نیز در هنگام خرید کالا و یا دریافت خدماتی برسر مبلغ آن چانه میزنیم و تخفیف میخواهیم , چون در بیشتر اوقات کیفیت را فدای قیمت میکنیم ولی این یک موضوع بسیار طبیعی است که هر فرد دوست دارد با مبلغی کمتر بهترین سود را از معامله ببرد.

ولی شما باید همیشه این را در نظر داشته باشید که حق با مشتری است . اما باید بدانیم که خریدار به چه دلیلی چانه میزند؟

  1. به محصول با خدمات علاقه ای ندارند
  2.  آنها قدرت پرداخت هزینه آن را ندارند
  3.  آنها فکر می کنند که محصول و یا خدمات خیلی گران است و سرشان کلاه میرود
  4.  آنها مذاکره و چانه زنی را دوست دارند
  5.  آنها می خواهند مطمئن شوند که بهترین معامله را انجام دهند
  6.  آنها محصولات دو شرکت را باهم بر اساس قیمت مقایسه میکنند

تمام این شش دلیل و چندین و چندین دلیل دیگر که شما بهتر میدانید یکی از عوامل چانه زنی و گرفتن تخفیف مشتری از فروشنده است که بنده به شخصه در بیشتر مواقع حدسیاتم بر روی گذینه سوم است و به همین دلیل درخواست تخفیف را از فروشنده میکنم .
در آینده مقاله ای دیگر با موضوع چگونه به یک مشتری را با تخفیف جذب کنیم در سایت تخفیف گروهی گیل تیک ( معبرترین فروشگاه تخفیف گروهی در استان گیلان و رشت )  آماده خواهم کرد تا شما عزیزان از علم بازاریابی خیلی بهتر و سنجیده تر استفاده کنید . اما در این فرصت میتوانم بگویم که تنها راه پیشروی و سود آوری در حال حاظر فقط و فقط راست گویی با مشتری است . شما میتوانید با دادن تخفیف به مشتری همیشه فروشگاه خودرا در ذهن مخاطب قرار دهید و هیچگاه این خاطره را از ذهن او پاک نکنید و حتی اورا به یک مشتری بلغوه خود تبدیل کنید .

دیدگاها

شما باید وارد شوید تا قادر به ارسال دیدگاه باشید.